Etiquetes

dimarts, 27 de desembre del 2011

Síntesi del semestre

Aquesta és la darrera entrada que faré aquest semestre. Intentaré seguir actualitzant el bloc el màxim possible, però crec que serà complicat amb la feina de la universitat.

En el moment en el qual ens van demanar de crear-nos un bloc personal on penjar-hi el que feiem a les classes em va semblar una molt bona idea, ja que mai n'havia creat cap. Però a mida que va anar passant el semestre, em va ésser més complicat trobar temps pel bloc. Crec que me'n he sortit força bé i he aconseguit tot el que em proposava.

Gràcies a GTIC he après que tinc molts programes informàtics al meu abast que poden ser molt necessaris quan fagi de mestra, on haig de buscar tot tipus d'informació i quina és la manera més segura de fer les coses.

Gràcies a COED he après a controlar millor els nervis i diverses claus per aprendre a parlar correctament en públic.

Gràcies al Seminari, he après com funciona la universitat, especialment la carrera de mestra, com s'ha de tractar als alumnes i als pares, i com donar la pròpia opinió sobre cada tema en grup.


Crec que ha valgut molt la pena crear aquest bloc, ja que m'ha fet aprendre moltíssimes coses. Desitjo poder ajudar a moltes persones, sobretot futures mestres, a partir del meu bloc.

Moltes gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada