Podeu trobar-la obrint aquest link: http://www.edu3.cat/Edu3tv/Fitxa?p_id=24198
Després vam veure anuncis de diversos productes:
-La marca Galerias: és un anunci trencador on apareixen nens i nenes sortint de la classe corrent. Explica com de resistent és la roba i associa la felicitat d'acabar les classes amb la música alegre. Converteix en un fet normal el que els nens s'empentin i empentin al professor al sortir de classes.
-Cotxes Golf: associa el fet de tenir un Golf amb tenir èxit i ser feliç. És en blanc i negre per poder veure les coses més clares. La música és clàssica per mostrar elegància. Diu que tots necessitem alguna cosa en què confiar, dóna el valor d'una persona a un cotxe.
-Colònia Barbie: apareix un nen que abandona el seu gos per quedar-se amb la nena que utilitza la colònia. El missatge subliminal és que pots abandonar al teu amic.
-Oh Brother de Seat: hi ha una família que abandona a la mascota perquè com és massa gran, no hi cap al cotxe. Després es compra un Seat i ja hi caben tots. El missatge és que pots abandonar el que estimes a no ser que et compris un Seat.
Deixo adjunt l'últim anunci d'aquests que he comentat.
La conclusió a la que puc arribar després d'haver vist tots aquests anuncis és que en aquests darrers anys, els publicistes només es preocupen en vendre els productes i els hi és igual inculcar valors incorrectes a la societat. Penso que hauríen de controlar molt més què es diu en els anuncis per poder aconseguir una societat millor.
Moltes gràcies!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada