Primerament, és important mantenir el factor sorpresa fins al final. No ensenyar alguna cosa abans de parlar-ne.
En segon lloc, s'ha de dir d'on s'han tret totes les fotos, vídeos o sons que utilitzem, encara que siguin en una exposició.
També ens van explicar els aspectes que tindrien en compte a l'hora de valorar les exposicions. Són els següents:
-Objectiu de l'exposició
-Introducció
-Selecció i ordenació de les idees
-Exemplificació
-Conclusió
-Temps
-Llenguatge corporal
-Veu
-Actitud
-Correcció lingüística
-Adequació del recurs tecnològic escollit a l'objectiu que es vol aconseguir
-Ús correcte del recurs en el context en què s'ha de fer servir
-Coherència en l'ús combinat dels diversos mitjans
I, per aprendre a valorar altres exposicions, ens han fet comentar les coses positives, negatives i la complementarietat expressió oral-suport TIC de les presentacions dels altres grups.
http://blogs.ua.es/psicologiaeducacio/ |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada